Én vagyok én, te vagy te...

2010.07.21. 00:44

Szóval az ígért bemutatkozós poszt. Mint látszik, új vagyok itten a blogoszférában, de azért másokéból rengeteget kiolvastam már. Ezekhez hasonlóan próbálom majd én is a személyesen a személytelenségben elvet tartani, tehát aki közelebbről ismer, és ráadásul olvas is, az ismerjen fel minden egyes nevet, helyszínt, amiről írok, aki viszont csak az írásaimért jön a blogomra, annak nem tolnék a képébe rögtön minden információt magamról és az ismerőseimről, mert ez egyrészt irreleváns az ismeretlenek számára, ha meg valaki kutakodni akarna utánam, az intenzív guglizás megteszi hatását, ezellen nem tudok tenni, tehát aki erre vetemedne, íme az ugródeszka.

Olyan ez, mint a félméteres kerítés a telkeden. A profi betörőt a háromszor ekkora sem állítja meg, ha az átjutás az előre eltervelt szándéka, ellenben a békés járókelőnek mutatja, hogy ez itt már a tiéd, és még ha esetleg meg is fordulna a fejében egy ferde gondolat, például egy magára hagyott akármi láttán, pont annyira korlátozza a tett elkövetésében, hogy letegyen róla, mert már mégsem a tökéletesen tiszta helyzet áll fent, hanem némi komplikáció áll fent, még ha az minimális is. Én nagyon szeretem az ilyesmi dolgokat. Mégsem vak bizalom, de azért épít a becsületre. Bár sajnos ennek ma, Magyarországon, kérdéses még a létjogosultsága, magasabb szintre kell lépjünk ahhoz...

Na vissza hozzám.

Huszonéves vagyok, egyetemista, szép fővárosunkban villamosmérnöki tanulmányokat folytatok. Bár az otthonom nincs távol, kollégista vagyok, amit sohasem fogok megbánni, mert imádom a pezsgést, a társaságot, az egyetemi életet, amiben aktívan részt is veszek. Világképemet előre nem lőném le, majd nyilvánvalóvá válik a posztokból, de morzsaként annyit, hogy alapvetően pozitív, de azért az objektivitás határain belül. Szeretem csinálni a dolgokat, átélni ahogy valami halad, amihez hozzátettem valamit, terveket kreálni a jövőre nézve, ami asztán vagy összejön, vagy nem. Szeretem az elektronikát, buzulok a lámpákért, fényforrásokért a szó jó értelmében, és a sportok is jöhetnek, bár fanatikus nem vagyok.

Egyelőre ennyi a minimum, ami a posztok megértéséhez szükséges. Persze majd folyamatosan hintem az infót, ahogy kikívánkozik, de ez a távoli jövő zenéje... :)

Szerző: Tom025

1 komment

Címkék: énblog

A bejegyzés trackback címe:

https://bottomproject.blog.hu/api/trackback/id/tr632164993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Venemo · http://blog.venemo.net 2010.08.19. 19:51:37

Szervusz Tom!

Most vettem észre, hogy immáron neked is van blogod! :)
Jó hallani felőled, még ha csak ebben a formában is.
süti beállítások módosítása